Ai o intrebare ? | 0745 079 271 | 0747 524 618

Sfaturi pentru mentinerea spatiului de birou cat mai curat intre sesiunile de curatenie

Una dintre cele mai bune decizii pe care le poti lua pentru intretinerea spatiului de birouri este sa externalizezi serviciile de curatenie. Chiar daca ai o persoana angajata, responsabila de curatenie, in functie de numarul de angajati, este posibil sa nu poata curata spatiile in profunzime. De aceea, cel mai bine este sa alegi o firma curatenie Cluj profesionista si sa stabilesti un calendar cu sesiuni de curatenie. In continuare, iti prezentam cateva sfaturi despre cum poate fi pastrata curatenia la birou intre sesiunile de curatenie profesionala. 

 

Prima data, se va efectua o curatenie generala, astfel incat spatiul de birou sa fie complet curatat, aspirat si dezinfectat. In acest mod, atat echipa de curatenie, cat si tu si angajatii veti fi siguri ca s-a efectuat o curatenie exceptionala. Apoi, de comun acord se va stabili un calendar de curatenie. In functie de numarul de angajati, de spatiu si de activitati, curatenia la birou poate fi efectuata la 1 sau 2 saptamani, in acest mod intretinandu-se perfect aspectul de curat si ordonat al spatiului.  Printre masurile pe care le poti lua pentru pastrarea curateniei se numara si urmatoarele. 

 

Locul hartiilor folosite 

 

Unul dintre cele mai deranjante aspecte dintr-un birou este cel dat de hartiile folosite, care trebuie aruncate. Acestea stau pe birouri, uneori si sub birouri sau imprastiate in alte spatii. Este foarte usor sa rezolvi acest mic inconvenient. Amenajeaza un loc special in birou, in care pot fi asezate toate hartiile folosite ce pot fi reciclate. Cele cu informatii sensibile, vor fi distruse cu ajutorul unui aparat special. Astfel, angajatii pot pune hartiile in locul special ori de cate ori se intalnesc cu ele sau la finalul zilei. Acest mic gest va schimba total modul in care arata biroul. 

 

Curatenia in bucataria comuna 

 

Cele mai multe spatii de birouri au o bucatarie comuna, in care angajatii pot lua masa si isi pot prepara cafea, ceai sau isi pot incalzi mancarea. Pentru a evita ca acest spatiu sa se murdareasca prea rau, este important ca fiecare angajat sa fie responsabil: 

 

  • sa spele tacamurile si vesela dupa fiecare masa si sa le aseze la locul lor
  • sa stearga petele in cazul in care a murdarit diverse suprafete
  • sa nu lase resturi de mancare sau produse perisabile in frigider pentru mai multe zile. 

 

Curatenia la baie 

 

Bineinteles, trebuie sa discutam si despre un subiect sensibil, respectiv curatenia la baie. Acesta este locul care are nevoie de o curatare cat mai temeinica si de dezinfectare in fiecare zi, pentru a proteja sanatatea  tuturor. Si la baie trebuie instituite o serie de reguli, cum ar fi: 

 

  • fiecare angajat sa sterga urmele de sapun de pe chiuveta, daca este cazul
  • toaletele sa fie curatate dupa fiecare folosire
  • prosoapele de hartie sa fie aruncate doar la locul indicat. 

 

Aceste sfaturi pot ajuta la mentinerea curateniei la locul de munca fara prea mult efort. 

 

Call Now Button