Pastreaza biroul curat si ordonat, apeland la aceste trucuri

Stiai ca este foarte usor sa pastrezi curatenia intr-un spatiu de birou, daca pui in aplicare cateva trucuri? Intregul personal poate contribui la bunastarea spatiului de lucru si este mai usor decat te-ai astepta. Citeste in continuare si afla de ce este nevoie sa pastrezi curatenia si cum poti face acest lucru simplu si eficient, externalizand serviciile de curatenie si implicand intreg personalul firmei tale. 

Primul pas este aerisirea spatiului de lucru. Este de preferat ca prima persoana care ajunge dimineata la lucru sa deschida toate ferestrele, chiar si iarna. Multe persoane se tem de aceasta operatiune, care este atat de benefica. Aerul proaspat, oxigenat, va permite oamenilor sa nu resimta oboseala si de asemenea va reduce riscul de transmitere a virusurilor. Este important sa se aeriseasca zilnic, indiferent de conditiile meteo, de minim 2-3 ori pe zi. Daca geamurile nu se deschid, iar aerisirea se face printr-un sistem de ventilatie, trebuie sa te asiguri ca acesta este curatat si dezinfectat periodic, la fel ca si aparatele de aer conditionat. 

Discuta cu angajatii tai despre importanta pastrarii ordinii atat in spatiile comune, cat si pe biroul propriu. Fiecare persoana are propria modalitate de a aranja lucrurile pe birou, insa cand vine vorba despre spatiile comune, trebuie sa se gaseasca o solutie pentru ca toata lumea sa fie multumita. Este indicat ca dupa folosirea veselei spre exemplu, aceasta sa fie curatata imediat si nu lasata in chiuveta sau pe blatul de bucatarie. In acest mod, se vor evita discutiile referitor la cine a lasat dezordine si la finalul zilei, nu vor fi multe lucruri de aranjat. 

Toamna si iarna, pardoselile pot avea de suferit din cauza precipitatiilor. Pentru a evita murdaria si apa in tot biroul, cel mai bine este sa se instaleze un covoras la intrarea in birou si sa se puna la dispozitia tuturor angajatilor si vizitatorilor servetele pentru a-si curata incaltamintea. Tot in acest sens, se poate instala si un suport pentru umbrele. 

Acestea au fost doar cateva dintre micile gesturi pe care le pot face angajatii tai pentru a pastra ordinea si curatenia in birou. Pe langa toate aceste trucruri, va fi nevoie si de curatenie profesionala. Astfel, de minim doua ori pe an apeleaza la o firma curatenie Cluj, pentru curatenie generala si saptamanal pentru servicii de curatenie la birou. In cadrul curateniei saptamanale, vor fi curatate si dezinfectate baile si suprafetele comune, vor fi curatate geamurile, sters praful si vor fi aranjate toate lucrurile. 

Este atat de simplu sa pastrezi curatenia la birou, doar apeland la firma de curatenie profesionala Novo Class. Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi. Vom stabili de comun acord un interval orar in care sa ne desfasuram activitatea. Curatenia se poate face inclusiv in timpul programului de lucru al firmei tale, deoarece angajatii Novo Class sunt discreti si eficienti! 

Despre

Cu peste 8 ani experiență în domeniu, vă oferim servicii profesionale de curățenie, cu respectarea standardelor de calitate în vigoare.

Adresă

Adresa: Str. Teleorman, Nr. 16, Ap. 5, Cluj Napoca
Telefon: 0745 079 271 | 0747 524 618
Email: office@novoclass.ro

2022 © SC NOVO CLASS SRL. Toate drepturile rezervate.

Call Now Button