curatenie birou

Cât de des trebuie curățat spațiul tău de birouri?

Fiecare afacere este complexă într-un fel sau altul, motiv pentru care nevoile acestora sunt mereu unice. Cum fiecare spațiu de birouri este diferit, „Cât de des trebuie curățat biroul într-un mod profesional?” este întrebarea pentru care mereu căutăm un răspuns. Aspectul biroului are mereu un efect direct atât pentru angajați dar și asupra clienților tăi. Un birou curat încurajează angajații să fie mai productivi iar curățenia în spațiul de birouri trebuie privită ca o investiție în productivitate.

Principalele aspecte care trebuie luate în considerare când vorbim despre cât de des trebuie curățat un spațiu de birouri sunt, dimensiunea clădirii, numărul de angajați prezenți zilnic în unitate plus alte aspecte, în funcție de domeniul de activitate. Curățenia spațiilor de birouri nu este niciodată ușoară și trebuie menținută zilnic cu câteva sarcini de bază.

Poate părea destul de evident, dar cu cât biroul tău este mai mare, cu atât sunt mai multe locuri de curățat. Un birou sau un spațiu comercială mai mare are de obicei mai multe suprafețe, angajați și vizitatori zilnici. Aceste zone devenind un adevărat magnet pentru germeni și praf. Traficul crescut duce la curățări mai dese a covoarelor cât și a suprafețelor dure.

Tipul de industrie în care se află afacerea ta, face o diferență imensă în determinarea serviciilor de curățare necesare. Unele necesită mai multe servicii de igienizare decât altele. Birourile cu cafenele sau alte zone cu mâncare au mereu nevoie de mai multă curățare.

De regulă există câteva locuri din spațiile de birouri care trebuie curățate cu siguranță de cel puțin două ori pe săptămână.

  • Recepția și zonele de așteptare. Acestea sunt primele locuri pe care oamenii le vor vedea și aici orice vizitator își va face o primă impresie despre firmă.
  • Toată lumea își amintește o toaletă murdară! Indiferent de cât de calitativ este serviciul primit de la o firmă, acesta poate să fie umbrit de imagine neîngrijită a băii.
  • Coșurile de gunoi. Acestea ar trebui să fie golite zilnic pentru a împiedica orice miros de mâncare să se propage în spațiul de birouri.
  • Pereții de sticlă. Un birou modern care are compartimentare din sticlă va avea nevoie de o curățare cu produse pentru sticlă la sfârșitul fiecărei zile. Urmele și amprentele strică aspectul general.

 

Lista săptămânală de curățenie ar trebui să includă lucruri precum curățarea frigiderului și cuptorului cu microunde, deoarece acestea pot fi locuri de reproducere pentru bacteriile care creează mirosuri urâte în bucătărie. De asemenea mochetele, covoarele dar și scaunele tapițate necesită o îngrijire săptămânală. Pe de altă parte curățarea geamurilor nu necesită o astfel de frecventă și poate fi făcută lunar.

Ultimul lucru ce trebuie luat în considerare este bugetul firmei pentru serviciile de curățenie. Este important să luați în considerare valoarea pe care un serviciu de curățare o poate adăuga spațiului tău de birouri, cât și în cea ce privește economiile de timp și în final aspectul general al spațiului pentru clienți.

Ai nevoie de servicii de curățenie care să se plieze afacerii tale? Contactează-ne iar noi vom fi mai mult decât fericiți să personalizam serviciile de curățenie pentru a se privii nevoilor tale.

Despre

Cu peste 10 ani experiență în domeniu, vă oferim servicii profesionale de curățenie, cu respectarea standardelor de calitate în vigoare.

Adresă

Adresa: Str. Teleorman, Nr. 16, Ap. 5, Cluj Napoca
Telefon: 0745 079 271 | 0747 524 618
Email: novoclass@yahoo.com

2023 © SC NOVO CLASS SRL. Toate drepturile rezervate.

Call Now Button